Izdelke pošiljamo preko Pošte Slovenije. Možen je tudi osebni prevzem v naši poslovalnici na Dunajski cesti 20, 1000 Ljubljana.
Pošiljamo v Slovenijo in na Hrvaško. V primeru drugih držav, nas kontaktirajte.
Večinoma paketi prispejo v 1-2 dneh po naročilu. V izrednih razmerah lahko traja tudi kakšen dan več, o čemer vas bomo tudi obvestili.
Omogočamo naslednje načine plačila:
· Nakazilo na transakcijski račun podjetja Star d.o.o.
· Plačilo po povzetju
· S plačilnimi karticami Maestro
· S kreditnimi karticami Visa, Visa Electron, Mastercard
· Preko spletne banke PayPal.
Novi sistem spletnega plačevanja omogočajo, da se podatki o številki kartice in CVC kodi obdelujejo izključno na varnih strežnikih. Do teh podatkov mi kot trgovec nimamo dostopa oz. vpogleda. S tem je tudi možnost zlorab minimalna.
Želene izdelke dodate “v košarico” s klikom na gumb “v košarico”. V košarici lahko spreminjate količino izdelkov ali pa jih tudi odstranite. Ko želite končati z nakupovanjem, greste “na blagajno” s klikom na gumb “blagajna”. Na strani za oddajo naročila izpolnite zahtevane podatke in označite želeni način plačila. Izbirate lahko med možnostmi dostave in plačil.
Med postopkom oddajanja naročila lahko v košarici spreminjate količino izdelkov ali pa jih tudi odstranite. Artikle in količine lahko spreminjate tudi, ko ste že na strani za oddajo naročila. Ko je naročilo oddano, ga ni možno preklicati. V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 031 740 751 ali po e-mailu na naslov [email protected]. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.
Naročilo lahko oddate brez uporabniškega računa, vendar vam vseeno priporočamo, da si le tega ustvarite. Člani so namreč deležni različnih promocij in ugodnosti.
Pred vračilom izdelka izpolnite naš spletni obrazec, nato vas bomo kontaktirali z nadaljnjimi navodili za vračilo.